outlet aanbiedingen
0 producten
€ 0,00

Je winkelmandje is leeg.

Meer dan 45 jaar ervaring
Advies op maat door onze experts
Duizend-en-één artikelen

Vind eenvoudig & snel het juiste product!

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wij helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben wij hieronder voor u op een rijtje gezet. Staat het antwoord op uw vraag hier niet bij? Neem dan gerust even contact met ons op.

  • Algemeen

    • Ik kan niet inloggen in mijn account, wat nu?

      Als u zojuist heeft besteld en daarbij heeft aangegeven een webshopaccount te willen, moet uw account eerst door ons gevalideerd worden. U ontvangt vanzelf een e-mail met een link waarmee u uw account kunt activeren.

      Heeft u al een actief account en kunt u niet inloggen? Dan kunt u op de loginpagina de optie 'wachtwoord vergeten' gebruiken. Dit werkt alleen als u het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is. Deze kunt u opvragen via de mail.
    • Er is een offerte voor mij gemaakt, waar vind ik die?

      Als deze door ons bevestigd is vindt u die in uw account. Log in door te klikken op 'Inloggen' rechts bovenin. Daaronder verschijnt dan een menu met het 'offerte-overzicht' en daar kunt u de offerte bekijken en bestellen. Heeft u net gekeken en staat hij er nog niet bij, ververs dan uw pagina met Ctrl + F5. Mail ons als er nog vragen zijn!
    • Kan ik ook met een Jos Boone-kadobon in de webshop betalen?

      Natuurlijk, nog niet alle nummers zijn bruikbaar, maar dat kan zo geregeld zijn. Mail ons een foto van uw kadobon en wij zorgen dat u die kunt gebruiken in de shop. Het nummer in de linkerbovenhoek kunt u dan eenmalig gebruiken als kortingscode!
    • Waarom zou ik mijn account activeren?

      U kunt dan uw aankopen zien die wij steeds meer op naam afrekenen sinds 1999. Dit werkt alleen als u inlogt met het e-mailadres wat bij ons bekend is. U kunt dit opvragen per e-mail.
      Daarnaast kunt u oudere offertes inzien of de nieuwe offertes direct bestellen. Zo wordt uw Jos Boone-account steeds meer een naslagwerk van uw watersport-historie!
    • Waar vind ik mijn facturen?

      In het menu onder uw naam (rechts bovenin) staat de Formulierhistorie met daarin alle facturen!

      Nog nooit ingelogd? Klik rechtsbovenin op Inloggen en vul bij wachtwoord vergeten het mailadres in waar u normaal e-mail op ontvangt en maak een nieuw wachtwoord aan. U bent dan gelijk ingelogd in uw webaccount wat gekoppeld is aan de gegevens in ons systeem!
    • Met welke toebehoren wordt deze boegschroef geleverd?

      Dit pakket bestaat uit een boegschroefmotor met relais, de tussenflens, het staartstuk, de propeller en de benodigde anode en pakkingen. Voor een complete installatie zijn nog nodig: tunnelbuis, paneel, aansluitkabels, stroomkabels, accu, batterijschakelaar en zekering met houder. Hierin zijn meerdere opties mogelijk en daarom is voor elke installatie een op maat gemaakte offerte het handigst.

      Als u zo'n complete offerte met alle toebehoren wil ontvangen horen we graag welk materiaal buis u wenst, welk paneel, wat de lengte van de kabel tussen boegschroef en paneel mag zijn en of het om een 12V, 24V of 48V installatie gaat?
      Mocht u andere vragen hebben, helpen we u natuurlijk ook graag!
  • Betalen

    • Hoe kan ik betalen?

      U kunt bij ons online betalen met iDeal, creditcard (Mastercard, Visa) of het bedrag via uw eigen bank overmaken. Belgische klanten kunnen ook met Bancontact/MisterCash betalen.

      Komt u uw bestelling afhalen op ons winkelschip? Dan kunt u natuurlijk ook contant afrekenen bij afhalen.
    • Kan ik ook een webshopbestelling afhalen?

      Zeker, ook voor het principe Click-en-Collect kunt u terecht in onze webshop. U kunt alvast uitzoeken wat u nodig heeft en na het aanvinken van 'afhalen in de winkel' in het eindscherm gaan wij het alvast voor u klaarleggen.
    • Ik wil iets vrijblijvend reserveren, kan dat?

      Ja, als u in het betaalscherm kiest voor 'afhalen in de winkel' en 'pin/contant bij afhalen' reserveren wij de bestelling voor u. We willen u vragen om ons op de hoogte te brengen als u niet meer geïnteresseerd bent in de bestelling!
  • Levertijd

    • Wat als ik meer stuks wil bestellen dan er op voorraad zijn?

      In het geval dat uw bestelling niet compleet op voorraad is wachten wij met verzenden tot deze wel compleet is als de ontbrekende artikelen binnen 3 werkdagen bij ons verwacht worden. Is de verwachte levertijd langer dan 3 werkdagen dan nemen wij contact met u op over de verwachte levertijd. Wilt u dat wij de artikelen die wij al wel op voorraad hebben direct opsturen, ook als het ontbrekende binnen 3 werkdagen bij ons verwacht wordt, dan kunt u dat bij uw bestelling opgeven. In dat geval brengen wij wel tweemaal verzendkosten in rekening.
  • Navigatiesytemen

  • Translated FAQ (English version)

    • I can't sign in to my account, what should I do?

      If you just ordered something and indicated that you want a webshopaccount, your account has to be validated by us. You will receive an email with a link to activate your account.

      Do you already have an active account, but you are not able to log in? In that case, please use the option 'wachtwoord vergeten' (forgot password). This only works if you use the e-mail address that we have in our database. You can always ask us for the e-mail address you registered by sending us an email.
    • Where can I find the offer that was made for me?

      If the offer is confirmed by us, you will be able to find it on your online account. Log in by clicking 'Inloggen' in the upper-right hand corner. In the menu, right under your name (upper-right hand side), the 'offerte-overzicht' (offer-overview) shows your offer with the possibility to order. In the case that the offer is just made and you do not see it, please refresh the page by pushing the Ctrl + F5 button on your keyboard. Please e-mail us in case you have questions!
    • Is it possible to pay with a Jos Boone-gift voucher in the webshop?

      Absolutely, not all of the registration numbers can be used at this moment, but in case your registration number does not work, this can be arranged easily. Just e-mail us a photo of your gift voucher and we will make it usable in the web shop. The registration-number in the upper-left hand corner is then applicable as a promotional code.
    • Why would I need to activate my account?

      In that case you can see your registered purchases since 1999. This only works if you log in with the e-mail address that is known to us. You can ask for this e-mail address by sending us an email.
      Next to that, your older offers are visible on our website, and it is possible to order new offers directly. In this way, your Jos Boone-webaccount becomes a database that shows your watersport-history!
    • Where do I find my invoices?

      In the menu, right under your name (upper-right hand side) you can see your 'Formulierhistorie' (order-history) which shows you your invoices.

      Never logged in before or new on josboone.nl? Click on 'Inloggen' in the upper-right hand corner and fill in your e-mail address that we usually send our newsletters to, in the area 'wachtwoord vergeten' (forgot password). In this way, your webaccount will be connected to the data that is already present in our system.
    • What different methods of payment do you support?

      You can pay online with iDeal, Creditcard (Mastercard, Visa) or you can make a banktransfer from your own bank. Belgian clients are also able to pay with Bancontact/MisterCash.

      You want to pick up your order at our store in Middelburg? In that case you can also pay by cash at the moment you pick up your order. In that case tick the box 'Pick up at the store in Middelburg' and the box 'Contant/Pin bij afhalen' (payment at pick up).
    • Can I pick up a webshop order in your shop?

      Sure, the Click & Collect-service is also available in our webshop. In that case you can choose the products in our webshop and after ticking the box 'Pick up at the store in Middelburg' on the payment-screen and we will keep the products for you.
    • I want to place an unbinding order, is that possible?

      Yes, on the payment-screen you have to tick the box 'Pick up at the store in Middelburg' and the box 'Contant/Pin bij afhalen' (payment at pick up). In that case we will reserve your selections. We would however like to kindly ask you to let us know if you are not interested in the products any longer.
    • What if I want to order more of a product than Jos Boone Watersport has in stock?

      In the case that your order is not complete, we will wait till it is complete, if the missing products are expected at our store within 3 working days. In case that the expected time of delivery extends 3 working days, we will contact you about the expected time of delivery. Would you like us to send the products that we have in stock, even if the missing products are expected to be delivered within 3 working days? In that case you can fill this in in the box 'Opmerkingen' (Optional Remarks). In that case however, we will charge you the shipping costs twice.
    • My Navionics-chart seems to be too big for my plotter?

      Those MSD-cards are distributed together with a SD-adapter. You can use your nail to pull it out. The MSD card is placed at the short side without the skewed edge.