outlet aanbiedingen
0 producten
€ 0,00

Je winkelmandje is leeg.

Meer dan 45 jaar ervaring
Advies op maat door onze experts
Duizend-en-één artikelen

Vind eenvoudig & snel het juiste product!

Vetus Vetus Deutz DTA66 210pk

Hoog koppel/vermogen tezamen met relatief laag toerental, oerdegelijk, super betrouwbaar en gebouwd voor hoge kwaliteit/duurzaamheid... lees meer
Artikelnr: VETUDTA66---A
Hoog koppel/vermogen tezamen met relatief laag toerental, oerdegelijk, super betrouwbaar en gebouwd voor hoge kwaliteit/duurzaamheid zijn de primaire kenmerken van de VETUS D-line scheepsdieselmotoren.
  • VETUS D-line motoren vanaf 114 pk/84 kW zijn uitermate geschikt voor toepassing van power hydraulica aan boord. Standaard is er een P.T.O. aansluiting. Door middel van een apart te bestellen flens, kan er een hydrauliekpomp op de motorgeïnstalleerd worden ten behoeven van een hydraulische boeg-/ hekschroef, ankerlier, maststrijkinstallatie, stuurbekrachtiging, stabilisatoren, enzovoort.
  • De D-line scheepsdieselmotoren zijn in twee uitvoeringen beschikbaar, namelijk elektronisch geregeld en mechanisch, waarbij de elektronische uitvoering een hogere brandstof efficiëntie heeft.
  • Als optie is een grotere dynamo of tweede dynamo mogelijk. Vanaf 114 pk/84 kW kan 12 Volt of 24 Volt, enkelpolig of dubbelpolig geleverd worden.
  • De gehele D-line heeft standaard een dynamoriem afschermkap, voor uw persoonlijke veiligheid.

  • Elektronische Motoren Regeling (EMR)
    Deze motor is ook beschikbaar met Elektronische Motoren Regeling (DETA66--A). De EMR (Elektronische Motor Regeling) van de motor beveiligt en vergemakkelijkt alle zaken rondom de motor, waaronder: te lage olie- en oplaadluchtdruk, te hogekoelwater- en oplaadluchttemperatuur, te hoog/te laag toerental en snelle nauwkeurige vermogensregeling. Via de CAN bus kan onder meer elektronisch uitgelezen worden: vermogen, toerental, brandstofverbruik, watertemperatuur en olietemperatuur.
    Door toepassing van de EMR in combinatie met een elektrisch geschakelde keerkoppeling verdwijnen alle mechanische bedieningskabels (trek/druk) en kunt u de elektronische motorbediening VETUS EC of RECO1 toepassen. Indien er powerhydraulica aan boordgeïnstalleerd is, kan het vermogen en toerental van de motor via de EMR "gefinetuned" worden.
Veelgestelde vragen over Vetus Vetus Deutz DTA66 210pk:
Stel een vraag over Vetus Vetus Deutz DTA66 210pk: